Ledig helg..

Som vanligt gick jobbdagen bra...
Men får inget gjort..:/
Blir en tuff vecka måste jag säga..
MASSOR ska göras inför V29..
Hrm..
 
En dag i taget...
 
Nu har jag iaf kommit hem o tagit helg..
Ska ta mig en cider tänkte jag o njuta av en stund på balkongen..
 
Solen kom i eftermiddag o helgen ser helt underbar ut..
Låter bra, för jag ska campa:D
Ja, ni läste rätt, Pila ska bo i husvagn:D
Men vad gör man när man är så in i helsike shoppingsugen:D
Jag ska till Ullareeeeed;)
 
Så imorgon drar jag o päronen o spenderar några tusenlappar..
Sett fram emot detta länge nu..!!
 
Jag hoppas jag hittar ett par "vanliga" byxor som inte är finbyxor..
Jag går ju för hundan bara i min mjukisbyxor när jag e ledig..
O det stör mig..:/
 
Nåja..
En cider va det o sen kanske man skulle ta o läsa ut boken ikväll..
Vad ska jag göra utan min Mr Grey sen???
Han är ju min spänning i tillvaron..!!
 
Hoppas ni får en bra kväll o en trevlig helg...
 
Tjaaooo..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0