Lyckad måndag..

Gick upp lite tidigare o åkte bort till BegeBil innan jag åkte mot jobbet..
Fick reda på att min bil kan gå ca 6 000 mil till, eller 6 år innan jag behöver byta kamrem..
Får bara hoppas att den "krussidullen" som är ifylld i serviceboken verkligen är ett kryss då det ser ut som ett överstryket kryss egentligen..
 
Men ägaren innan mig borde vetat rätt, för så ordningsam som han var försöker jag oxå vara..
Men fick en tid för inlämning av lås, nycket o fläktrem iaf..
 
Sen har syrran fått RÄTT bokningsbesked inför Portugal, så nu kan jag släppa det..
 
På jobbet flöt det på bra, fick en del gjort o insåg att prata i telefon är något jag är jävligt bra på..
Det va endel som fick sig ett gott skratt:)
 
Fick även ett supernice samtal, så nu ser jag fram emot att jobba i Jkpg när jag vet att jag har någon att prata med om dagarna:)

Jag ska ringa "klick klick klick" imorgon, hade tydligen bett mig göra det men missat det mejlet, tur att Nässjö har koll på  mig:D
 
Jag ville så gärna köra pump ikväll, men ischiasnerven är inte riktigt min vän o vågar inte utmana ödet med utfallen..
Så jag åt en enkel middag o gick ner på stan o uträttade lite ärenden o handlade lite..
 
La mig på golvet när jag kom hem o körde lite strechövningar för o se om det släppte lite men verkar värre med det..
 
Nu ska jag snart lägga mig o läsa tills ögonen säger ifrån..
 
Hoppas på en bra tisdag oxå...
 
Kanske har man turen att ha en lunchdate, det va evigheter sen...
Men det märks imorgon..
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: K

Du ska i te ligga ner och stretcha.
Sitt med ena benet i vinkel över det andra och "krama"
Benet det hjälper mot ischiasont

2013-07-01 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0