Min älskade man!!!

Matt Bomer
Mannen som "förmodligen" kommer spela Mr Grey i filmerna Femtio nyanser av honom, mörker och frihet..
Hur klockren är han inte ?!?
Så fin, så spännande o så jävla underbar!!!
 
Ja, jag är besatt...
 
Mums!!
 
Dock läste jag att filmen inte kommer släppas förän 1 augusti nästa år..
huuuur ska jag orka vänta så länge??

Jag får öppna böckerna ibland o läsa om några kapitell så han inte försvinner från näthinnan:)
 
Nåja..
 
Igår blev det 7 km promenad med syster o Elias innan det kom ett glatt gäng människor på alkohol o tacos till dom.
Vi åt ute på trädgården o stämningen va som vanligt bra :)
Det är så enkelt att få till trevlig kvällar:)
 
Cyklade hem o somnade gott, mätt på både skräp o alkohol..
 
Idag vaknade jag runt halv 10 o slängde i mig en god frulle innan jag gjorde mig redo för en dag i blåbärsskogen med min fina M..
Trots att vi va ute i 3 timmar fick jag bara ihop 2 liter:/
Men vi hittade kantareller så vi stekte dom o åt till middagen:)
Middagen bestod dessutom av hennes supergoda risgrynsgröt..
Det kvittar om det är sommar eller vinter, det är lika gott :)
 
Timmarna flög förbi så sen va det dags att köra hemåt igen..
Nu har jag ätit lite o tittar på Varg Veum..
 
Imorgon är jag oxå ledig, o då ska jag försöka ta mig till Cx´n o det finns platser kvar..
Min rygg o jag börjar bli osams på riktigt nu..
så det är bäst att jag ger igen...!!
 
tack alla för en bra helg...
 
Nu kämpar vi på en vecka till innan semestern är här!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0