Regn o åter regn..

Nu ska man ju inte klaga egentligen..
Har haft jättefint väder i övrigt, men regn är ju så sjukt ledsamt på sin semester..

Igår blev det trevligheter med L o A..
Grillade supergod kyckling o åt massa gott ute på balkongen..
Sen kom regnet o det va dags att plocka in allt..
då blev det lite spel o annat skoj:)

Sov som en sten inatt o vaknade strax innan 10..
Då kom en lite krabat o ropade "go morrron" i brevinkastet..
Så då va det frukostdags med Elias:)

Nu har vi varit hos en vän o druckit kaffe o pratat vikt, kost o träning..
'Tänk så sjukt allt är..
Man vet hur man ska äta, träna o allt sådant, så varför e det då så svårt att ta tag i det..
Jag vet hur bra man mår o hur "lätt" det är att leva efter ff´s mat o kostschema, o hur nöjd man va efteråt..
Sen bara PANG o man va tillbaka i sina gamla rutiner..

Nåja, ikväll ska jag o syster köra ett Combatpass, o jag tror det är över 5 veckor sedan jag tränade nu..
Så heja mig, o hoppas kroppen håller...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0