Så jäkla bra jag är..

Jag har nu avinstallerat mitt gamla modem, o installerat mitt nya jag fick på posten idag..
Jag brukar ha otur med teknik, men jag lyckades denna gången..:)

Lämnade bilen på verkstan idag på morgonen...
Får se va jag får lösa ut mig med på torsdag när jag hämtar den igen..
Kan bli vad som helst..:/

Cyklade till jobbet idag, o va tidig som vanligt..
så jag gick ner innan vi öppnade o tog en morgoncigg med A innan dagen startade..
Men idag va det mycket kunder, o vi kom som vanligt inte någonstans med alla måsten..
Jag gick ner tidigare på lunchen för jag är stressad av att inte bli klar..
Vet att jag inte kommer bli det tills på måndag iaf, men ju mer jag gör, ju närmare "klar" blir jag iaf..

Förbannade rea att ta all vår tid...

Nåja, jag är iaf trött nu o kommer lägga mig skapligt ikväll..
Börjar sent imorgon, men får se om jag trampar bort lite tidigare o ställer upp för teamet..
skitschema säger jag bara..
!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0