Vad är det nu?

Jo, semester!!
Woho...

Började dagen med att vakna på tok för tidigt, gick upp o rökte o tog nässpray för jag fick inte luft..
Sen la jag mig igen o försökte hitta ett lämpligt läge att slappna av då ryggen o jag va osams som vanligt nu på morgonen..

När det va dags att ta tag i dagen blev det frulle o sen en cykeltur ner på stan..
Där blev det lite shopping, en oplanerad sådan..
Hittade skitsnygga skjortor på Ginas rea, så fick bli två:P
Jag måste sluta impulshandla alltås:/

Sen gick jag in på systemet o plockade ihop några cider..

Fick en infall att göra i ordning håret så innan jobbet kallade så fick det bli lite krus o platt o snurr..
Inte vanligt att va så i ordning på jobbet:D

Nu har jag iaf tagit en cider, en vaniljcigarr och har tre veckors ledighet framför mig..
Helgen är redan planerad o på måndag drar jag till Norge med mor o far..
Insåg nyss att det kanske börjar bli dags att packa lite smått?!
Ladda kamerabatteriet o så..

Nåja..
Nu ska jag bara njuta av kvällen, ska bara ta näsdroppar så jag kan andas normal:D

Säger så, hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0