Bye bye söndagar..

Då va sista söndagen gjord på jobbet..
Nu tar vi ledig resten av årets söndagar..
Känns great!
 
Det gick bra idag, fick ett större fall men tack vare denna trevliga kund o mina otroligt trevliga repliker så fixade vi till det lite på vårat egna vis..
O en nöjd kund åkte hem, o en nöjd Pila fortsatte jobba..:D
 
Hann inte med allt jag skulle, det ska ju alltid strula lite extra när man vill göra saker o ting smidigt..:/
Men fixar det imorgon när jag kommer...
 
 
Jag borde träna idag, men ischiasnerven har varit i kläm några dagar nu så tror inte den uppskattar 20 kg benböj eller utfall:/
Ska dock boka mig på morgondagens pass, för då jävlar ska svetten rinna igen!!
 
Jag ska väga mig imogrgon oxå ( 1a då ju)
 o se vad jag skräpmat o socker ger för resultat...
Jösses va fel allt har blivit..
Men en sak har jag insett, idag vet jag anledningarna till varför behoven kommer,
Det svåra är bara att hantera dom..
 
Men en sak är säker, socker mår varken psyke eller kroppen av..
Från en FFmånad med ren insida o fin utsida, så inser man idag hur mycket godis, kakor o fel mat kan förändra en människa..
 
Jag ger upp hoppet om en "vältränad kropp",
men jag ger inte upp hoppet om ett fungerande o friskt liv..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0