Lördag..

En dag som innebar jobb..
Gash va fort de timmarna gick..
Allt flöt på o jag hade inget kassapass utan gick runt o gjorde lite allt möjligt..
Det va otroligt skönt..
 
Imorgon blir det fullt ös med skyltar o ner med gamla..
Det är lite smått stressigt i slutet..:/
men bara att ge järnet...
 
Jag körde raka vägen hem o lagade ihop en snabblunch innan bilen rullade mot M i vrum...
Där fick jag middag igen o kaffe..
När jag väl kommer in i djupa diskussioner, så inser jag varför det är "lättare" att prata med andra om deras "problem" än vad det är att prata om mina, det är lättare att blunda o inte riva upp saker som är gömda i mörkret..
 
Nåja..
Det blev några timmar hos henne innan jag stannade till hos mor o far o pratade lite...
 
Det va skönt att ta en roatrip så där efter en arbetsdag...
 
Nu ska jag strax krypa ner o invänta nästa...
 
Väntar ivrigt på mina foton från Photomaniac som jag tog i måndag..
Har hittils sett en av dom..
O själva bilden är fin, men ni som känner mig ser ju vilket fakeleende jag har:D
Hoppas på att någon av de andra bilderna är mer "normala" leenden på:D
 
Hoppas ni har en trevlig helg..
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0