Midsommarafton...

då va den är, dagen som alltid innehåller regn!! Morr!
 
Sov till halv nio, men låg kvar ett tag bara för att jag kunde:P
 
Sen upp, åt en frulle o tog på min promenadskorna o gav mig ner på stan för gubbjakt..
Ja inte några gamla skäggiga saker, utan söta små röda som tillhör dagen..
Men asså hallå eller, ena tjejen tog 50  kr litern, han jämte henne tog 30 kr, hur tänker man där??
 
Så ett antal liter senare gick jag hem o slängde mig i bilen o körde upp till mästertvätten..
 
Idag gjorde jag det ordentligt, jävligt ordentligt kan jag faktsikt påstå..
Jag hann se 4 bilar bli klara jämte mitt bås innan jag va klar med min..
Nu är den så gott som "prickfri" o resultatet blev kanon..
Skulle hem o dammsuga den o torka den fin inne oxå, men startade dammsugaren då eller?
Svar nej..
Mullade några väl valda ord o gjorde så gott det gick iaf..
 
Gick in, drog dammsugarn i golvet o vips så startade den:D
 
Så nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig redo för kvällens festligheter...
 
Hoppas ni får en bra dag o att morgondagen tillåter bakfylla..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0