Pjuhu...

Efter en så gott som sömnlös natt så satt jag på kontoret o hade samtal med chefen..
Den klumpen som jag hade i magen hade blivit större med dagen...
Men när orden va sagda, frågan va ställd o jag inte blev strypt,hängd eller uppsagd så släppte oron o jag kunde andas ut, med löneförhöjning:D
 
Så nu är det bara att vänta, o sluta att grubbla på allt som "kan" hända på vägen dit..
 
Vi ska dit, så är det bara...
 
Finns det inte medicin mot resfeber??
 
:D
 
Nåja, imorgon är jag ledig o har bokat in en välbehövlig massage..
Hoppas alla knutar hittas o försvinner...

Kommer somna på stört:P
 
Jag har inset att jag har spenderat maaaassor med pengar på väldigt kort tid, på mycket onödigt..
Måste nog ta tag i det där, i ganska mycket egentligen...
Överkonsumerar en hel del om jag tänker efter...
 
Jag kommer sova som en vaggad gris inatt..
Eller som en nerknarkadd ekorre..
Btw, hur ofta får man bromsa för att undvika att man cyklar på en ekorre?
Det kryllar av dom här hos mig o de är inte rädda för nått..
Han hade tur, den lilla krabaten...
 
Tack o hej, från en lugnare tjej..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0