Jösses...

Tror minsann att vårkänslorna tittade fram i lilla Piluz...
 
När jag kom hem från cykelturen till o från jobbet så började jag rensa i min garderob...
(som jag skrev att jag skulle ta tag i)
 
Vad jag sen tog tag i är något heeeelt annat...
Det blev garderoben.
Städskåpet.
Ner med saker i förrådet.
Bort med gammal "skit" till Erikshjälpen. ( Poäng till mig;) )
Hamnade visst i kön till Mästertvätten oxå, bil nr 6 dessutom men oj va fort det gick..
Nytvättad bil blev även ren på insidan då dammsugarn o trasor hängde med ut i solen.
In o gjorde snabbmiddag.
Drog fram dammsugarn o tog golven, hängde alla mattor ute på balkongen.
Tog sedan lilla moppen ett varv i varje rum oxå...
 
Hann med en superdupersnabb kopp kaffe med lilla M som körde annan väg hem idag.
 
På med träningskläderna o ner o studsa Combat med syrran..
 
Nu är maten i magen o jag ska ta en låååååååång härlig dusch innan Farmen kör i gång på Tvn...
 
Säga vad man vill, men ujujuj va jag har varit effektiv..
O när man kommer på sig själv sjunga "jag ska måla hela världen, lilla mamma", ja då är det väl vårkänslor va? :D
 
Imorgon jobb..
Tjaaaaooo..

Kommentarer
Postat av: Vera

Haha, det var det jävligaste ;)
Bra jobbat !! :)

Svar: Haha ja tänk om den energin fanns varje dag:D
Pila

2013-03-07 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0