Kalmar..

En helgdag i kalmar fick det bli idag..
Så nu har vi lite mer koll på läget, o det ska nog gå bra denna gången oxå:)
 
Blev ett par byxor rikare oxå..
Nice!!!
 
Hälsade på vid G´s grav på vägen hem..
Hoppas stenen kommer snart så man kan göra ordning ordentligt inför sommaren..
Tände även ett nytt ljus i hans lykta utanför hans hem..
 
Nu är jag så sjukt trött så får se om jag orkar titta på filmen som va planerad..
Men va gör det om jag somnar..:)
 
Jag måste bara säga en sak..
Min vän Magda, hon är en jävla pingla asså..
En pärla rakt in i benmärgen..
Vilken underbar vän, o vilken härlig människa..
O jag måste skryta åt henne..
Vid kl 06.00, ja då kliver hon upp o ger sig ut på 1 MILS promenad..
Vem gör det en ledig dag liksom??
Duktiga du:)
 
Här går det som vanligt, skit..
Men jag ser fram emot en Fitnessfight, o en fight mot sig själv!!!
 
Btw, jag sa att jag va trött, o då e det inte det roligaste att grannen över har en satans fest..
Nu håller de takten med fötterna i golvet..
Wiihoooo!!!

NOT!

Kommentarer
Postat av: Magda

Och du är min pärla! Jag lär mig av dig bästaste! <3

Svar: Du o jag Magda, du o jag:)
Pila

2013-04-01 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0