Ledig fredag..

vaknade ca 8.00 men slumrade om till halv tio...
Har sovit riktigt djupt inatt..
Skönt som attan...
 
Jag hamnade på bingolottos hemsida igår..
O jag satte in en rimlig slant o spelade några brickor.
Vips så vann jag 350 kr:P
 
Jag va spelberoende för några år sedan..
O jag har försökt hålla mig ifrån spel o så..
men då va det jackvegasmaskinerna som åt upp mina pengar...
O det va MASSOR med pengar som spelades bort..
Kan inte fatta hur jag tänkte..
men men...
Nu har jag iaf plockat ut vinsten o gick ner till Kicks o köpte mig min drömparfym..
Vardagslyx..:)
 
Så nu sitter jag i soffan med lite mellanmål o hasselnötslate..
Ska ta tag i lite städning va tanken..
Kanske byta lite gardiner o shit oxå...
Det är roligt när det är klart, men inte undertiden..
 
Men man får väl passa på när man e ledig..
 
Ikväll ska jag upp till syrran o svulla pizza med hela familjen..
Ja, det är faktiskt hela familjen, det sker inte allt för ofta..:p
 
Ha en fortsatt bra fredag...:)

Kommentarer
Postat av: Ida Lindström

Hejsan! nu har jag gjort ett inlägg om vad jag äter & mellanmål som du önskade :D kika gärna in det! kram!

Svar: Ja jag såg det:) Toppen..!!
Tack så mkt..
Pila

2013-03-23 @ 12:11:15
URL: http://runtheworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0