Ledig med lång tisdag..

Ställde kl på 8.50..
Men va upp strax innan halv 9..
Solen sken o jag hade lite o fixa innan dagens första "to do" skulle fixas..
 
Åkte ner till Vrum sen o hjälpte mamma med en grej..
En grej som jag trodde skulle vara tuffare än va det va..
Självklart kändes det fruktansvärt fel, o allt va bara ett nödvändigt ont..
Men ibland fick vi oss ett gott skratt, o det lättade upp stämningen endel...
 
Efter några timmar hade vi kommit tillräckligt långt för att kunna avsluta för dagen..
 
Då blev det lite sallad o kaffe som satt riktigt fint...
 
Innan jag åkte hemåt så stannade jag till hos min fina M o vi drog ut på en liten roadtrip...:)
Again!! :P
 
Nu har jag gjort alla kvällsbestyr o har parkerat arslet i soffan...
 
Jag vill tacka mamma för stunden ihop idag..
Min syster för tidningana som ska läsas innan lampan släcks.
Magda för en trevlig stund med sjukt dålig sångröst....:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0