Måndag igen..

Dagarna går som bara den..
Jag hinner knappt med i farten..
 
En vanlig med ovanligt dag på jobbet..
Nya A började idag, o det kommer bli askalas..
Kan tänka mig att man får sig ett o annat skratt ibland:D
Passar in i teamet så att säga..
Nu skulle man bara ha kvar lilla L så skulle allt va toppen:)
 
Fick nya arbetskläder oxå, o ni anar inte hur sjukt skönt det är med kläder som passar, o som inte sitter som korvskin...
Äntligen..!!
Tyvärr beror det på större storlek, o inte mindre mage som önskas lite mer..:)
Nu hoppas jag bara att skorna kommer snart o att dom passar..
Sen är sommaren räddad o det e bara att knega vidare..:)
 
Nu är maten klar, disken borta o tvn o jag tar en dejt, ikväll igen..:)
 
Imorgon jobbar jag halvdag, typ..
Sen ska jag överraska en liten kille på dagis..:)
 
Får även tacka hans mamma för kvällens middag o kaffe:)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad jag saknar er! känns lite dumt att jobba utan dig och A Kram

Svar: Ja vi saknar dig med, o din sprallighet som fick alla att skratta..:) Men vi vet vart din postlåda bor;)
Pila

2013-03-13 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0