Tisdag..

 O jag är ledig...
 
Har varit ogått runt på stan i 2 timmar idag på förmiddagen..
Solen sken o det va massor med folk ute..:)
Torgdag o lönen på kontot, så inte så konstigt..:)
Stannade till o solade oxå, men tyckte inte det tog något.:/
Tog ståsolariet o stod i 15 min, men jösses va hjärtat slog o det brände ju nästan:/
Nästa gång blir det de vanliga:D
 
 
 
Nu väntar jag på kvällsbesöket som dyker in snart..
 
Jag har testat att göra en så kallad "frukostmuffins med kanelsås" från Stefans ff-recept..

 
Receptet kommer här...
 
2 äggvita (vispas till skum)
20 gram rivet äpple
50 gram havregryn
1/2 tsk kanel
1 tsk Fiberhusk
 
Blanda o in i ugnen på 200 grader i ca 10 min
 
Kanelsås
1 dl naturell lättyoghurt
70 gram kvarg
1 krm kanel
 
Allt blir 314 kcal
 
Man kan välja att göra en stooor muffins, eller flera små.
Men allt ska ätas för att vara en godkänd frulle, enligt ff´s kostschema..
 
Nu ska här smakas o sen tränar vi nya stepen...
 
Bra dag, jo jag tackar..!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0