Tisdagsmorgon..

Vaknade en timma innan larmet ringde..
De gräver här utanför så de small o levde satan..
Men jag låg o slumrade fram o tillbaka tills jag gick upp o slängde på mig termobyxorna o gick ut på morgonpromenad..
Men jag ska nog ta med telefonen nästa gång, så jag har koll på tiden..
Insåg när jag kom hem att jag va ute i 20 min..
Hallå, 20 MINUTER..
Vad va det liksom.
Jaja, jag ska ju på stepen ikväll så det va väl bättre än inget..
Jag fick ju iaf igång huvudet o blåsten rensade näsan, om ni förstår hur jag menar:D
 
Frukosten är nere, kvällens "middag" e oxå klar..
Det plingade på dörren innan, o höll på att sätta i halsen..
Öhh vem kommer nu?
Det va en man från Vetab som skulle informera mig om att vattnet skulle stängas av strax..
Men jag hann med allt..
Disken är borta o jag e redo för en arbetbetsdag..
 
Hoppas den rullar på bra..
 
Satt o kollade på gamla inlägg igårkväll..
O jag kan säga att det svider lite..
Jag hittade denna bilden tex..
Vet inte vad jag vägde där, men det va i maj..
Hrm...
 
O så den klassiska bilden..
 
Detta sporrar mig...
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0