Dag 11

Dagarna går snabbt, men denna dagen är så sjukt lång..:/
Vaknade strax innan 8, men låg kvar en stund till..
Efter frukosten tog jag med mig gymskorna o gjorde ett försök på gymmet.
Men fick inte till nått ordentligt, men armarna fick sitt o svetten rann något så får vara nöjd..
Gick hem o slängde mig på cykeln o trampade upp till fam Eriksson/Jennerstrand o Elias o jag fixade lite kaffe..

nu ligger jag i soffan, lite smått opepp på det mesta..
Borde hoppa in i duschen men väntar nog en stund till...

Vissa dagar vill jag göra massor, o surar för att jag inte hinner el kan..
Men ibland har jag inget o göra eller så funderar jag tills det blir för sent..

Har lust att åka o shoppa, men vad behöver jag egentligen?
Har några större utgifter framför mig, så borde hålla mig lugn denna månad..

nåja, får hoppas att kvällen får mig på bättre humör, o att morgondagen blir en bättre dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0