Dag 13

en dag som inte gick enligt planerna...
 
Va uppe tidigt för ett besök hos tandläkaren, sen åkte jag ner till vrum för att plocka ihop lite saker från källaren..
Barndomsminnen delux..
 
Men eftersom det blev lite besök här o var så strulade mattiderna till sig, o jag har ätit vid fel tider..
Vilket innebar att det nu blev 4,5 timma mellan mellanmålet o middagen..
O nu har jag ätit 6 ggr, o det blev galet på vägen..
 
Jag gjorde egna hamburgarbröd ikväll..
superenkla o jättegoda..
:)
Men om de är godkända under fighten vågar jag inte svara på..
Stefan pratade nått om max 25 g dinkelmjöl eller havremjöl, o jag kan inte se annat än att det skulle stämma bra med ett sådant bröd.
Sen tog jag kött som man skulle o endast sallad..
Imorgon på lunchen tar jag lite potatisbitar till, för ska träna på kvällen..
 
Känns lite som om dagen har gett ett stort snesteg..:/
 
Men men..
Ny dag imorgon, o nya svettiga tag på stepen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e duktig du:) imonfår du juh äta 300kcal extra!!

Pga hård träning:)

Svar: tack syrran..jo, o det är ju nästan 2 mellamål om man jämför det hela..
Hoppas det inte strulade till det igår utan fortsätter som det ska nu..
Pila

2013-05-13 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0