Dag 15

En dag med endast några få timmar på jobbet..
En totalvändning när det gäller kunderna, det beror säkert på vädret..:/

Har lyckats äta rätt tider idag..
Men känner fortfarande att jag äter fel, eller tror rättare sagt att jag gör det..
Men jag hoppas att det ska göra någon nytta i slutet..

Cyklade till jobbet idag..
så träningen fick bli 40 min cykel idag..
För när jag kom hem så va det matlagning o andra måsten så kom aldrig ut på någon promenad..
Nu är jag så trött så det svider i ögonen..

Imorgon blir det heldag på worket, sen en halvtimma cx..
alltid något i träningsväg iaf..

Känns lite som om träningen in är ofta nog för att det ska ge resultaten andra verkar få..
Men jag rör på mig, o äter bättre än innan, så något måste det ju göra..

Ne, sova kanske..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0