Dag 17

En helt fantastisk sommardag..
Cyklade till jobbet med ett leende då solen värmde o luften va sådär härlig att andas in..
(sen att det va stekhett mot väggen utanför jobbet hör inte hit)
 
Jobbet gick bra, fort med inga större bekymmer, men jag kanske talar för mig själv.. :P
 
Nu har jag varit ute o gått lite..
Gick o handlade, sen tog jag mig hem o hämtade kameran o gick vidare..
Utanför mitt hus ligger det skog,  o där hittade jag en jättemysig liten väg..
Så jag satte mig där, o blev sittandes i ca 50 min o bara lyssnade på tystnaden..
Det sjuka är att hur mkt jag än tänker, så snurrar allt  bara runt, o inget klarnar..
Men jag tror att det är bra ibland att bara sitta tyst o lyssna...
 
Nu har jag tagit en kopp te, o lyssnar på Winnerbäck på balkongen..
Han har så många kloka ord o tankar..
 
Imorgon blir det jobb igen, dag 5 av 10..
men helgerna brukar gå ganska bra, o det känns ännu bättre när det är korta dagar..
 
Mattiderna har passat idag oxå..
Känns bra...
 
Vi säger så..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0