Dag 2

ställde kl på 9..
började sent så gjorde frukost, som blev samma som gårdagen då jag e en sucker för gröt..:P
Sen gick jag ut på liten promenad, skulle till willys o handla men de öppnade kl 11 (??!)
Så gick till maxi istället..
 
När jag kom hem så gjordes det mellis som blev äppelpajssmootie, låter godare än vad det är:D
Så gjorde dubbel sats o tog den ena till kaffet på jobbet innan jag började..
 
Jobbet går som vanligt snabbt, o man hinner inte det man ska för man ska göra allt på samma gång, enligt vissa..
Men kul när det är mkt kunder, mindre kul är att jag pratar så förbannat o är ganska trött i huvudet:D
Borde nog lära mig att inte gå in i duskussioner med kunderna, idag tex började jag prata tyska med en, o han hängde på..:D
 
Lunchen blev kyckling med sallad, broccoli o currykesella...
ca ganska gott med curry faktiskt..:)
 
Mellis blev strax efter 5 o även då äppelsmootien..
 
Efter jobbet blev det en halvtimma Cx,.
Sjukt va ont det gör i svanken ibland, men mest för att jag inte har tillräckligt med bålstyrka..
Men det är liksom det man jobbar på:D
 
Sen testade jag en ny kvällsmiddag..
Blev detta..
 
Oreganowrap med skinka, grönsaker o keso..
 
Gick helt klart ner, men ska nog inte använda oregano nästa gång, det blev little toooo much smak..
 
Nu tvättar jag, o tänkte framkalla utlandsfoton..
Skönt o få iväg dom så inte datorn får för sig att haverera...:D
 
Säger så, ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0