Dag 5

Började med cykel till jobbet..
dels fick jag motvind, o sen höll jag på att cykla ihop med en gubbe:D
Men båda blev lika rädda...:D
 
Sen gick jobbet bra, lugnare o jag hann med det mesta..
Känns bra..
Finns inget värre än att gå hem från en arbetsdag o inte hunnit med alla måsten..
Men bara att gilla läget ibland..
Jag är ingen bläckfisk, så jag hinner inte allt..
 
Sen har jag gjort en massa måsten i eftemiddag..
 
Lagat mat, diskat, städat toaletten o dammsugit alla golv..
Men fan va jag tappar hår nu..
Det ligger överallt o jag kan slita bort mängder när jag kammar mig..
Men kanske bara e en tillfällighet..:/
 
Sen gjorde jag en början till fotovägg i hallen..
Nu ser det ut så här
 
Kommer fler bilder med posten som ska upp..
 
strax ska jag laga kvällens middag, men läggeer på extra proteiner på den för jag orkar inte va uppe till sista mellanmålet...
 
Mkt planering o massa mat är vad som gäller...
 
Imorgon blir det pump med syrran..
Skönt med ett ordentligt pass igen..
 
Säger så, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0