Dag 6

Heldag på jobbet..
Det va länge sen, men det gick bra..
Flöt på ordentligt men hinner inte med så mkt "flummande" tyvärr..
Fick trevligt lunchbesök, gjorde hela min dag! Tack!!
 
Sen hem, slänga i sig en smootie o cykla ner till gymmet..
Det va pump på dagens schema...
O jag kan säga att ikväll utmanade syster ordentligt..
Mäkta impad !!!
 
Jag gjorde bra ifrån mig..
Lite yr vid hoppen, o lite för lite vikt på utfallen, men annars gjorde jag det jag kunde..
Svettades extra mkt, beror nog på mkt vatten, o sen har det varit en toppenfin dag här..:)
 
När jag kom hem blev det kvällens middag..
Kassler, ris, kokta grönsaker o keso..
Namnam...
 
Har några få saker i disken som jag ska ta innan jag lägger mig..
Är så trött i kropp o knopp, men somnar man?? Näee...
 
Nåja, ny dag imorgon..
 
Jag bjuder på några spännisbiler efter pumpen..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar axellåten å i slutet ska skivfan uppåt... Så e de bara:) gjorde bra ifrån dig me juh.. Men vill allt se en 5a på biceps nästa gång;)

Ses imon
Kram

Svar: va bara en halv ifrån, så ska testa nästa gång...:) ja axellåten är grym, o bäst av alla...
Pila

2013-05-06 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0