Fitnessfighten 1 maj (dag 1)

Då va det igång..
Bilderna är inskickade, måtten och vikten likaså...
 
Usch, vilka bilder...
 
För ett år sedan vägde jag 12 kg mindre än idag..
Det säger väl en hel del om hur fel o mycket skit jag äter, eftersom jag fortfarande tränar ganska så bra.
 
Men nu ska denna månaden ge mig en spark i röven, ett sätt att komma ifrån socker o all skit som sätter sig på magen...
 
Jag ska strax cykla ner till gymmet o köra 30 min cx/30 min step, som tydligen ska va jävulusisk denna gången..
 
Men det känns bra att börja dagen med det, trots sjuk träningsvärk i låren o känningar i knät..
 
Dagens frulle fick bli detta..
 
Lycka till nu syster!!!
Du kunde då, o du kan ännu bättre nu...
 
Hej me er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0