Älgbullar..

Jag jobbade heldag som gick väldigt snabbt idag..
Skönt när det är så:)
 
Sen hem, byta om, slänga i sig en knäckemacka med makrill o ta cykeln ner till pumpen där jag mötte syrran..
 
Passet gick bra, kunde väl gjort bättre ifrån mig på vissa låtar, men axlarna klarade jag lika bra som sist, fast det svartnade aldrig denna gången:)
Hääärligt!!
 
Sista veckan på FF-månden har startat..
Det har gått fort, o långt över förväntan..
Både mentalt o kroppsligt..:)
 
Nu har jag duschat o lagat mat, i määängder..
Fick finkött av min kollega så har gjort köttfärssås o köttbullar på älg:)
Nams så gott, o lyxigt!!
Tackar jag för:)
 
Nu när jag satte ner röven insåg jag hur trött jag va..
Så snart får det bli sängen..:)
Sover för den delen sjukt bra nu mera, så sängen är helt klart godkänd..
Tänkte btw betala den imorgon, räkningen kom idag..
o lönen oxå för den delen..!
 
Klart med julklapparna nu, så ska ta en dag o slå in dom alla..
Men viktigast är nog att få upp adventsgrejerna först:D
 
Mkt ledig denna veckan, så jag tänke ta det där på torsdag.
Imorgon tar jag en promenad o ser om jag hittar nått "grönt som växer" att ha i ljusstaken..
Skulle nog bli sol imorgon oxå hörde jag..
 

Nehe, god natt på er..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0