Bad day!

Somnade sent igår..
Gick igenom mina två fasansfulla begravningar jag varit på, o vet att fler ska komma..
Jag låg o funderade på hur min skulle se ut.
vad jag önskar o hur allt skulle se ut efteråt.
Jag vet, sjukt att tänka på det nu.
Men att vakna varje morgon är inte en självklarhet, så enkelt är det!

Men får hoppas det dröjer si så där ett 50tal år tills dess..
 
Vaknade o ville inte alls gå ur sängen..
Startade datorn, slog in fel pinkod o fick leta fram pukkoden.
Kunde lika gärna låtit den va låst, bara skit ändå..
 
Åkte mot jobbet..
Inte ens kaffet fick igång mig o mitt lilla huvud..
Timmarna gick sakta men säkert..
O lunchen spenderades med tänt ljus o 2 kollegor runt bordet.
När hände det sist?
Men tyvärr va det avskedsmiddagen för en anställd..
Så lyxade till det lite..
Tänk va trevligt det vore om man kunde va fler o äta ihop, ibland sitter man helt ensam i en timma så när man får tillfälle att sitta med någon så pratar man som bara den, eller ah, jag:D
Att jag aldrig kan vara tyst...
 
Eftermiddagen kom, illamåendet oxå.
Vet att de blir så här runt dessa dagar utan socker o mindre kcal, men blä va jobbigt det är att gå runt o flåsa o svälja..
Efter att en seg eftermiddag fick sitt slut så körde jag mot gymmet..
Gick på gåbandet o väntade in Cx´n..
La mig på mattan, kände direkt att "knuten" vid ryggraden tog emot..
BINGO, tänkte jag med en suck..
Så jag gjorde va jag kunde när det gäller magövningarna, bättre gick det med ben o baken..
Men att stå i planka får mina axlar totalt stenade, det är inte magen som säger ifrån, det är allt annat:/
Så besviken åkte jag hem för att starta kvällens middag o hoppa in i duschen..

O vad ser jag när jag kommer ut, jo jag har startat en platta istället för ugnen, så spislocket va totalt svart..
Jag gjorde klart maten som va smaklös o tråkig.
 
Så vad ska man säga om denna dagen?
Jo, att det är dags att lägga sig o hoppas på en bättre morgondag..
 
Provtagning, heldag på jobbet, ny spruta o sen tar jag ledig helg!
 
O en sak till, lita aldrig på någon..
Även den man tror är den bästa döljer en sanning!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0