Biverkningar.

Spruta nr 2 togs igårmorgon..
Har fortfarande känningar i sidan av ländryggen..
Igår fick jag en sådan där kramp när jag satt ute, måste sett roligt ut. För det första jag gjorde va att slänga ciggen, o hade jag haft ett glas hade jag slängt det oxå..
Helt sjukt när det händer..
Nu va det ju bara sidan, men i Portugal va det hela ryggen upp till nacken, o då blev jag rädd..
hade till o med funderingar på epilepsi där ett tag..:/
Men det är väl typ ett vanligt krampanfall vi den inflammation..
Nu till sprutan, den funkar OK, inte lika bra som Humiran, men därför ska man väl ta den 1 gång/vecka.
Men första natten efter den så kan jag inte somna, hela kroppen myllrar o ben o armar spänner som fan..
Det är som b12-brist typ, men va likadant efter första sprutan, så nu insåg jag att det är den som gör detta..
Så sista ggn jag tittade på kl va hon ca 3 o jag hade legat o snurrat i 4 timmar..
Känns som man inte sovit så djupt heller..

O nu måste jag ta tag i min säng alltså..
Den låter för minsta lilla rörelse, o en vacker dag ligger jag nog på golvet :D

Ne, nu ska jag in i duschen, sen göra mig fin för Charlies dop idag..

Ha en bra dag..
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0