Lördag..

Började lite för tidigt för min smak..
Men upp o iväg till jobbet..
tiden sprang iväg då det va en sjuhelsikes bra dag när det gäller kunder..
Så gott som aldrig tomt:)
Fler sådana tack.!
 
Nu i eftermiddag har jag tagit hand om en baootadisk o plockat lite innan golven fick en omgång med sugarn o moppen..
En tvätt fick det oxå bli..
 
Så nu har jag så gott som ett rent hem igen..
Bättre än innan iaf...
 
Igår va det dags för första sprutan..
O jag kan erkänna att jag inte va så superkatig..
Va lite halvt illamående o skakig när det va dags..
O den strulade i början innan jag lyckades..
Det där med sprutor är läskigt..
Den jag hade innan skötte jag själv, jag stack när jag ville sticka, o jag tryckte in vätskan i den takt jag ville..
Denna trycker jag på en knapp o PANG, den är inne o gör jobbet själv..
Så det tog sin tid innan det va klart.
Men jag vänjer mig nog, tror jag:D
 
Än har jag inte märkt något, men hoppas att jag nästa vecka ska få sova en hel natt igen..
Det va evigheter sedan..
O bara genom det kommer min energi att förbättras..
Dock tror jag att jag har för stora förhoppningar, jag räknar inte med att detta ska fungera livet ut.
Men ett år eller två hoppas jag iaf..
:/
 
Så nu håller vi tummarna för att jag o denna ska bli goda vänner..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0