Lugnet före stormen..

Va en helt ok dag på jobbet.. Tyckte inte direkt om att JAG fick installera de nya kassadatorerna.. Jag o teknik går inte ihop alls..:/ Men båda funkar, så sladdarna sitter nog rätt trots allt.. Alla har pratat om stormen som väntades komma till kvällen.. Endel va väl förberedda med ficklampor o elsnubbar som stod o väntade i närheten av huset.. Medans jag o en hel del andra ryckte på axlarna o sa "tja lite regn blir väl allt".. Meeen.. Vid 17.50 höll jag andan, hela taket knakade o våra glasdörrar ut till pergolan vajade o det lät som om vi va mitt i en tornado.. Jag gick ut genom entren o tittade mig omkring.. Det va så tyst men allt rörde på sig.. Våra gatupratare rörde på sig, o plexiglaset som satt över skylten va borta vid våra bilar o snurrade i luften.. Uscha..!! Väl hemma blev det lite enkel kvällsmat, varma mackor.. Sen tog jag en låååång varm dusch innan jag hoppade ner i soffan o tog en kopp glögg.. Mummms.. Tänk så länge jag hatade den där sliskiga o illaluktande drycken, o nu får jag inte nog av den:) Imorgon är det tisdag, o syster o jag ska gå på boxing.. Inte varit sedan jag o Karin va på vårt sista pass i Vrum.. Hur länge är det tro? 2 år? karin? O med syrran, 3 år? Sista ggn sa syrran "slå lite längre upp i magen", o inte ens då fattade jag att lilla Elias va där inne:) Haha.. Kan tänka mig att det blir tufft, men skitkul framför allt.. Det är en känsla att slå ut sina tankar...! Imorgon kommer jag va lealös när jag lägger mig, så det så:) Hoppas alla har det bra o att ni slipper strömlöshet o annan skit.. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0