Onsdag..

Bilen är tillbaka i min ägo..
Frågan är bara hur länge..
Skulle något pajja nu så skulle jag fan inte orka med skiten alltså..
Fy fan...
 
Jobbade heldag idag..
O efter lunchen kom tröttheten över mig totalt..
Huvudvärk, slut i kroppen, o blev ansträngd för minsta lilla..
 
Känner mig hettande i ansiktet o "konstig" bakom ansiktet..

Har inte tid att bli sjuk, inte nu!
Ska ju åka på lördag..
 
På Cypern satt jag i tre dagar o drack drinkar utan smak..
Det är ju inte det roligaste..
 
Så köpte chi san på vägen hem, o tog en hutt direkt..
Känner mig fortfarande "slut" i kroppen men hoppas på bättre imorgon..:/
 
Ikväll blev det pizza o soffhäng med A o L:)
Vi tittade på Bonde söker fru, en kund va ju med..
Något besvikna över att de inte visade alls mkt med henne..
Men får väl se om damen är kvar sen:P
 
Jag börjar bli stressad för packningen..
Har en liiiten hög kläder o en keps liggandes på soffan:D
Det är typ så långt jag kommit..:S
 
Får ta tag i det imorgon när jag börjar sent...
 
Nu tar jag en kopp te med honung o hoppas på det bästa!!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0