Portugal!!

Monte Gordo
 
5-12 oktober 2013
 
En resa jag aldrig glömmer
Finns så mycket att berätta och jag orkar inte just ikväll då jag är tröttare än tröttast..
 
Men mycket har hänt o en del av det är
Danspass med Tobias Karlsson
Bergspass på 8 km i vacker natur
Tävlingar
Promenad till Spanien
Massa smarriga frukostar
Föreläsningar
Drinkar
Trevliga människor
Sämre sänger och värk from hell
 
SOL!!
 
Jag är supernöjd me allt.
Ledarna va toppen..
Ordningen va helt klart suverän.
Människorna va toppen, trots ålder från ca 20 år upp till 77 åringar:)
 
En bildbomb kommer här!
 
 
TACK Sandra för att du ville ha med mig på denna resan..!!
O tack för alla skratt o du, glöm aldrig FRUKTERNA!!
;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0