Ser stjärnor..

Idag va jag uppe 5.20 o gjorde mig snabbt redo för en resa till Ullared..
Vägen dit gick snabbt o så fort det blev ljust va det bara att gaaaasa:)
 
Eftersom det är höstlovsvecka va vi inställda på kö o en sjuhelsikes massa galna shoppare, men tyckte det va precis som vanligt..
Man gick rakt in, o att det är mkt i början av varuhuset är ju ganska logiskt:)
 
Blev en hel del julklappar o presenter till kommande högtider:)
O sen som alltid lite "går-alltid-åt"grejer som tex folie, hårsnoddar o tandkräm mm.
Det finns ju så mkt fint som är så onödigt men ack så roligt, så det slank ner lite sådant oxå i korgen:P
Kläder blev det inte mkt av, då jag har en garderob full med oanvända ting.
Tanken är att jag ska komma i det, iställe för att köpa nytt..
 
Blev inte så dyrt som jag räknade med, så nu kan jag köpa den där sängen med gott samvete:)
Ska bara få tummen ur o tiden att ta mig till butiken o "provligga" först (om man får säga så)...
 
Nu har jag plockat upp mina 3 kassar, tagit en varm dusch o gjort klart matlådorna inför morgondagen..
 
1 november är lika med vägning, mätning o FF-start..!
Nu måste jag komma ifrån sockerskiten..
 
Morgondagen bjuder på grötfrulle med äggknäckebröd, vaniljkesella med mosad banan, hamburgare med råstekt potatis sallad o keso, smootie, middag igen (samma som innan) o kesellavaniljglass...
Som ni ser gör man inget annat än äter, o därav ska sockersuget försvinna, vilket jag vet att det gör tillslut:)
Det blir lite matthet, illamående o andra downs i början, men jag vet hur mkt en vecka kan förändra utsidan o insidan.
Så jag är taggag !!
 
Imorgon är det även dags för provtagning igen, o spruta nr 3..
Men lurar på att ringa M på medicinavdelningen på lunchen, för jag har fått reaktion på stick-stället, o nu har även mitt 2 veckor gamla stick börjat klia o är rött. Så bäst o kolla upp det där lite:/
 
Nåja..
Nu landar jag i soffan, o när kroppen säger stop, då går jag o lägger mig..
(räknar med en timma el två)
 
Tack för idag, du fina människa!
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0