Då va tordagen gjord oxå..

O det där jävla hästsortimentet förföljer mig ännu..
Imorgon ska jag be om hjälp, jag vet ju inte ens vad jag håller i när det gäller hästgrejer liksom..7
 
Idag slutade vi som vi skulle kl 20..
o jag tänkte hoppa kvällsölen o lägga mig, men jag föll för frestelsen o hamnade där vid bordet..
O säga vad man vill, men när alla skrattar åt allt, ja då är man trötta:D
Men det är roligt att höra gamla skämt från andra butiker o hur andra har det under sina dagar..
 
En kvinna som e med oss har jobbat inom granngården i 25 år, så inte så konstigt att hon vet vad hon sysslar med:)
En riktigt bra människa..
 
Idag blev det fisk med potatis till lunch, o skinkstek till middag..
Imorgon tar jag kotlett m champinjonsås..
 
Då slutar vi ca 15 sen åker jag  hem över helgen..
Landar, njuter o laddar om för ännu en vecka..
Då sägs det bli tuffare, o pressen kommer va tuff o antar att övertid är något vi får räkna med..
 
Men det är inte mkt varor kvar i gamla butiken nu, dessvärre ligger det mesta i kartonger i den nya, så trångt är det..
Speciellt eftersom byggubbarna o elpersonalen är kvar med sina jävla pallar överallt..
Det smäller, borras, tjuter i larm, truckar kör o gubbar skriker..
Så inte konstigt att man är trött..
 
I eftermiddag va det någon som skrek "VIKTIGT MEDELANDE; FARAN ÄR NU ÖVER"..
Vi bara What?!
Innan vi fattade att det va test vid brand el likande..
Haha..
 
Men men..
Man kan summera att lokalen består av polaker o bananflugor för tillfället...:D
 
Nåja, nu är det dags att sova..

Hoppas på bra sömn o ett stabilt humör imorgon..
Tack till er alla som ringt mig ikväll, det är skönt att ha människor som bryr sig om mig:)
 
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0