Från råttgift till grimmor..

Sov skitdåligt inatt..
Kunde inte somna för jag frös/frossade..
Sen när jag väl somnat vaknade jag o svettades o så va det av o an hela natten..
Va uppe vid halv 7 o ställde mig i duschen o vaknade knappt av de..
Hatar att duscha på morgonen, jag duschar hellre på kvällen o krypern ner i soffan iställe..
Men samlades o åt frulle ca 7 o det blev bara en fralla o lite jouice, va inte hungrig alls..
 
Sen vidare ner till butiken igen..
Möte innan vi gick till nya butiken..
Inte ens kaffet fick mig att piggna till under dagen..
 
Det har susat i både kropp o knopp..
 
O efter 12 timmar i "nya" stålhättaskor så värkte fötterna som fasen..
Imorgon ska jag nog ta mina gympadojjor o låta fötterna vila lite..
 
Lunchen blev ju raggor, o sen till eftermiddagen blev det supergod kyckling, ris o någon mangochutnyesås..
Men va inte hungrig, vi äter ju så tätt inpå..
 
Men vi fick lite mer gjort idag, o jag försöker att inse att jag inte kan göra mer än det bästa av det..
Det är svårt att vara ansvarig för en avdelning man varken kan eller vet hur man "SKA" bygga upp det..
 
Men nu har jag mer koll på vad jag ska ta tag i imorgon..

Det är tur att jag har O här, han räddar stämningen faktiskt..
Hade varit stel utan honom, även att de andra är lätta o känns som team liksom..
Men jag ska försöka sova bättre inatt, för gå runt o va småyr o allmänt däven e inte roligt..
 
Nu har jag tagit en cider med gänget, afterworkalkohol är gött, man slappnar liksom av..
 
Imorgon blir det fortsätta med hästavdelningen slash ridkläder o så  tömma gamla butiken för det blir tydligen utförsälljning på allt på tordag, o synd o rea bort typ allt..
 
Fick DC i går, 47 pall, det du Adam;)
 
Ne, titta vidare på tvn, har ju faktiskt 5an o 3an:D
 
Sov gott där hemma
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0