Here we go again...

Nu ligger man på hotellet igen, fast på andra sidan, så sängen är åt andra hållet..
Lite weerd..
 
Nåja, dagen började med att köra hit, med en bil som gick rent efter några hundra meter..
Varför sackar den så?
Jag gasar, men något tar emot så jag gasar med motstånd?!
Det släppte när jag väl skulle ut på stora vägen o sen skötte den sig..
 
Jag kom till Jkpg o la mig i fel fil i sista rondellen så fick bli ärevarv igen:D
Jag o dessa vägar alltså..
 
Jag är helt plötsligt en jävligt osäker förare..
 
När jag kom fram tog ja en snabbmacka innan O kom o vi gick in o väntade in de andra..
 
Vi fick bra respons o det känns skönt..
Dock visste vi ju att övertid va att vänta, o ja, så blev det..
2 timmar extra idag, men det blir ju "bara" 10 arbetstimmar..
Så skönt o starta med det iofs..
 
Ni kan aldrig gissa vart jag varit idag, jo på avdelning HÄST!!
Nu vet jag vad ett longeringsdelta är till för.. de ni:D
 
Jag hatar häst, bara så ni vet..
 
Middagen blev kålpudding o det satt fint, då vi av någon konstig anledning inte hade någon tre-rast..
Så alla va superhungriga..
 
Imorgon får jag raggmunk igen;)
 
Men först ska jag försöka sova bra så jag orkar med en ny heldag på bygget...
Övertid eller inte märks imorgon..
 
Men i slutet av veckan blir det gratis öl i baren..
Inte dumt det...
 
Klicket har sina ljusa stunder;)
 
Ne, natti natt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0