Iprenmannen..

Det är vad granngårdens IT-ansvariga är..
En kort liten man som ser ut som just Iprenmannen:D
Fick iaf skratta någon gång idag:D

Jag kom till Jönköping runt 12 efter en bättre resa då jag kör passat idag:)
Oskar Gyllenhammar har spelats i högsta hugg..!!

Jobbade 10 timmar idag, o beställde kotlett med bbqsås o stekt potatis..
Kan säga att bbqsås borde väl säga en hel del om man tänker efter..
Det brann i munnen..
Ingen kunde äta upp allt så det fick bli en frukt till efterrätt...
Så vid halv 9 började hungern smyga sig på så alla tog med sig lite frukt till hotellet ikväll...

Föresten så kunde jag lika gärna fått sova i bilen inatt..
"någon" hade bara bokat 6 rum denna gången, vi är 7!!
Som tur va fanns det ett rum kvar, bara ett..!!
Pjuhu, tänk om jag fått sova i samma rum som någon annan..
HJÄLP!

Men jag hamnade på en egen sida, så de andra ligger längre bort...
Jag är väl lite outsider kanske:D

Annars gick det ganska bra i butiken idag..
Lite småsegt de sista timmarna, svårt att hitta inspiration ibland..
Man har ju gått vid de där hyllorna några timmar nu o man ser bara bekymmer o frågetecken..

Imorgon är det förhoppningsvis sista heldagen..
Räknar med 14 timmarsdag då..

Heja heja...

Ska bli otroligt skönt att komma tillbaka till MITT jobb o normala kvällar igen..
Som Magda sa, "då kan man ringa vid 19 igen;) "

Ne, ut o röka en sista sen sova..
Go natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0