Permiss..

Efter en 7 timmars arbetsdag så va alla väskor o gröngölingar i bilarna på väg hem för en permiss...
O jag hatar att köra i jönköping..
Blir nervös på alla filer, bilar o på min egen bil..
Den knakar o går ojämt o all skit man kan tänka sig...
 
Ska den "dö" så gör gärna det någon annanstans än på motorvägen tack..

O på tal om motorvägen så självklart hamnade jag i fel fil, o körde mot stockholm istället för att ta av mot nässjö..
Ganska less på situationen då kan jag säga..
Morr..
 
Men nu är jag hemma, arbetskläderna är i tvättmaskinen, jag har duschat o sitter i soffan med mjukisbyxor o linne o tänker inte lyfta ett finger..
 
Denna veckan har min kropp fått slita ordentligt..
konstiga lyft, stillastående i ca 12 timmar/dag o jag har varit som en stel pingvin om kvällarna..
Haft en otrolig värk i höfterna o inte tal om fötterna..

Det känns att man lever så att säga:)
 
Nehe, nu tar jag fredagskväll..
 
Tack o hej, från en trötter tjej..
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0