Pissdag..

Bilen pajjade mer än innan på verkstade igårn, så nu får de fixa nya delar (slipper dock betala dom)
Får se om den blir klar till imorgon..
 
Jag är sjukt trött om dagarna, det susar till o med i kroppen..
Har lagt min tidigare o får kanske 7,5-8 timmars sömn, men vaknar på natten av värk.
Kan även bero på att sänkan stiger o är över 40 nu..
BORT!!!
 
Cyklade från jobbet o handlade till kvällens middag, som ännu inte är klar..
Kl är nu 20.30..
 
Det är kallt o jag depp..
O opepp..
 
Blääää...
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Önskar ja kunde ge dej energin ja har! Sen vill ja ta all din oro å göra om den till lyckorus !! <3

Svar: Jag önskar jag kunde se allt det positiva istället för att lägga så stor vikt på det negativa:( <3
Pila

2013-09-26 @ 05:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0