Söndag..

Vaknade som vanligt runt 6tiden med stelhet o värk from hell..
Uppe o gick lite o tog nya tabletter..
Gick o la mig, o vaknade halv 10 o "kors i taket" NO PAIN!
Jag mixtrar lite med medicinerna, eller rättare sagt, tar vad jag har:D
O tog en sort innan jag la mig, o en annan på morgonen, kombinationen kanske gjorde sitt.
Så jag låg kvar till 11 o verkligen kände att jag va värd det o passade på när kroppen ville detsamma...

Skulle gått en eftermiddagsrunda med syrran o Elias va tanken då solen värme otroligt härligt hela dagen..

Men impulsresa till Jkpg fick bli dagens "grej"..
Men fy, lönehelg är ingen bra helg att åka..
Faan va folk..
Kunde nästa tro att det va Julklappsrace dagen före dopparedagen.
Testade ett par byxor, o det va efter ca en kvarts väntetid i kön..
Så släppte de där tankarna ganska snabbt..

Men det blev en liten bok o Mareld o en grej till syrran..
Kul o komma ut lite..
Tackar jag för..:)

Blev dock ingen promenix för min del..
Nu ska jag ta tag i disk o tvätt så det försvinner någon gång...

Imorgon hämtar jag min bil, om den så är i två delar!
Nu har de haft den ett X antal dagar mer än bestämt..

Sen drar jag till Olle o håller tummarna för att han forskat klart om kuckelimuckmediciner..!!

Annars, jooda, lite söndagsångest o annan skit men det är väl inget ovanligt..!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0