Den nakna sanningen...

Det är inte alltid bra/roligt att slänga ut sig själv halvnaken på internet..
men jag vet att många av er väntar på resultatet på min ff-månad..
O därför överväger jag att göra detta ändå..
 
 
 
Jag ser ingen större skillnad..
Men jag känner den, o jag mår mkt bättre o är pigg på morgonen..
Vaknar 7,15 en ledig dag o har knappt grus i ögonen..
Så visst ger det resultat:)
 
Jag har haft stunder då jag velat ge upp men fixat det iaf..
Min favorit är frullen..
FF-musli på allt detta gott..
 
 
Så jag slängde ihop en påse o gav syrran:)
En uppskattad present...
 
 
Sen har jag som vanligt haft svårt för middagar då allt känns likadant o trisst..
men lyxade till den en ledig dag o gjorde detta...
 
 
O så har jag köpt lakritspulvers om jag gör smarrig glass med om kvällarna..
Frysen banan o blandade bär i mixern till slät konsistens, sen i med lakritskesella o rör runt..
Riktigt gott:)
Bättre än mjukglass insåg jag:)
Ska jag bjuda på en varm sommardag!!..
 
Jag vill tacka alla som stöttat mig o gett mig en knuff i rätt riktning de dagar då jag varit velig..
Jag har tagit mig till gymmet 15 ggr denna månad, i vanliga fall brukar det bli 9 st på det är jag oxå glad över:)
 
Idag är jag ledig o tar en kaffe i lugn o ro..
Sen ska jag ner på stan o se mig omkring lite...
Kanske hittar man nått spännande som jag förtjänar just idag..
 
i em blir det combat o idag ska jag göra köttisar till middag med massa smarriga morötter:)
 
Godis?
Ne, det vill jag inte ha än på en stund..
Jag uppskattar mat mer:)
 
Ha en bra tisdag, för det ska jag ha:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0