En ledig tisdag..

Vaknade redan vid 8, troligen för att jag har fönstret öppet o någon stor maskin höll på lite längre bort på gatan..
men la mig skapligt igår så va utvilad o redo för en ny dag..
 
Innan jag la mig igår hade jag planer på en shoppingtur på torsdag, men nu när jag vaknat så tidigt så valde jag att göra mig redo o köra mot Växjö redan idag...
Jag hann bara ut till bilen, sen va magen kaos igen..
Så bara vända o in igen o efter en halvtimma va kramperna över o jag kände att lugnet hade lagt sig o jag hoppade in i bilen igen..
Mooooot Växjö..
Det är så rofullt att strosa runt i alla butiker ensam...
Man går o filosoferar lite o går in här o där..
 
Jag hittade tillslut träningsbyxor som jag skulle ha, men ååh va svårt det är..
De sitter så konstigt o jag ville inte ha några som sitter löst för jag hoppar mkt på träningspassen o då ska de helst sitta kvar:D
 
Innan jag åkte hem skulle jag köpa en kaffe men valde istället en iskaffe, typ Frappe..
Men eftersom jag aldrig druckit det innan så frågade jag tjejen vilken som va hennes favorit o hon svarade caramell så jag valde den, MITT PUCKO..
Det säger ju sig själv att den innehåller caramell, vilket innebar SÖT så gud förbaskat..
Den va enormt god, men inte för mitt samvete..
Men men, 60 dagar idag utan godis o det är ju de som är huvudsaken..::)
 
Så detta blev dagens fynd:)
 
Söta stolsdynor som jag inte kunde gå förbi:D
 
 Vid 5 va det dags för Combaten o de nya byxorna satt som korvskin kan jag säga, men jag kunde både hoppa, sparka o göra bearpose utan att de sprack:D
Så det va godkänt:)
O vilket pass jag gjorde, damn!!
Magen va helt med på noterna o övningarna gjordes på bästa sett..
Vi va dock bara 7 st som trotsat vädret med eftersom vi va på plats redan 16,50 så drog A igång så vi kom hem lite tidigare:)
Det är så himla roligt att se att jag förändrats under FF...
Det är sådant som gör att jag vill fortsätta..:)
 
Så här kommer lite skryt, bara för att jag är så jäkla bra;)
 
 
Imorgon jobbar jag igen, men det blir nog drag imorgon så det ska bli kul...
Nu ska jag ta en kopp te som jag köpte idag, smak av Goji och Havtorn:)
Mums..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0