En tisdag..

Vaknade med ryggvärk, trots sprutan igår..
men gjorde ett tufft pumppass igårkväll o sopade hela foderladan vilket säkert gjorde sitt...

Men efter en ganska bra arbetsdag va det dags för step..
Det gick kanon, av många anledningar..:)
Det känns så härligt när svetten rinner från ansiktet o när alla övningar görs korrekt..:)

Nu har jag ätit kycklingfile o ugnsrostade rotfrukter..
Namsi...

Idag stod det määängder med godis på bordet i lunchrummet..
Den påsen måste vägt 3 kilo eller nått..
men jag lät bli, o det tänker jag fortsätta göra:)
Dag 53 utan godis..
And I Like It...:)

Hoppas på en bra morgondag..
Säger så, hej..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte värt godiset!
Man mår skit av de å huvudet värker å man får ångest! Frukt e sååå mycke bättre :)

Svar: Nopp, inte värt ett skit..Jag kan redan känna ångesten jag skulle få..
Jag gillar det jag äter nu, o därför fortsätter jag:)
Pila

2014-04-23 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0