Ledig.. igen...

Då har man jobbat mån o ons o nu va man ledig igen..
Haha..
2 hela dagar..:)
Får se vad jag fyller dom med...
Ska iaf träna GRIT imorgon, får se om jag fixar det..
Såg att något nytt ska börja ute den 29e, kanske ska testa på det..
Va tydligen ledig då oxå...
 
Idag kom det en lastbil med växter till jobbet..
När han lastat av alla våra sju vagnar säger han " Eftersom du ler så fint så tycker jag du ska ha den här"..
 
Kan säga att den karln gjorde min dag:D
 
Sen hur länge den lever får vi se:D
 
Nu ska jag strax göra lite pasta o köttfärssås..
Dag 47 utan godis idag..
Känns huuuur bra som helst kan jag medela..
 
"vad frågade Nils Karlsson Pyssling när han skulle gå in på krogen?"
- Är det Chill i vippen?
 
tjaoo..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så fin blomma!
Va han snygg? :) eller kanske va av de äldre sorten:)

Vet du varför Nils Karlsson pyssling aldrig kom in på krogen?

-för tjoffsan va portvakt den kvällen!
Ha!

Svar: Tja, han va mörk, skåning o runt 65 år hahaha... Men åååh, den va dålig:D
Pila

2014-04-16 @ 20:03:07
Postat av: Mmmi

ha ha ha ha ni är för goa

2014-04-16 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0