Söndag..

Eftersom grannen över hade fest sent in på natten med sjungglada människor hade jag problem att somna..
Så idag va jag trött när kl ringde...
På jobbet blev jag riktigt "down"..
Hela kroppen kändes tung som bly, o allt som gick i mot mig gjorde mig gaaalen..
Ville bara sätta mig i ett hörn o lipa..
Det va nog en hård dag för många igår, för det va inte många kunder som kom idag vilket ledde till dryga timmar..
men å andra sidan hade jag ingen större lust att prata o le överdrivet heller..
 
Hoppas på att jag sover ikapp några timmar inatt...
 
Efter jobbet blev det balkonghäng o middag..
men fick så sjukt ont i magen att det sökte mig..
Det har hänt innan, o det bränner o krampar om vart annat...
Sjukt irriterande, för jag vet inte vad det beror på...:/
 
Men det gick som tur va över...
 
Vid 18 tiden va min fina vän o hennes sambo här o vi åt räkmackor..:)
De fick originalet med skagen o tekaka..
 
O jag gjorde mitt kesellabröd o gjorde dillkräm på kesella, dill, svartpeppar, salt o lite citron:)
O ingen äggula förstås:D
 
Till efterrätt blev det lakritsglass med hallon o banan..
Det känns bra att bjuda på nått som andra oxå kan tycka om:)
 
Vi spelade bingolotto men jag blev utan vinst, men C vann iaf en ny lott:)
 
Nu ska jag ta disken, sen lägga mig o ladda för en ny arbetsdag..
Hoppas solen är kvar när jag kommer hem..
 
Har jag tur finns det platser kvar på pumpen imorgonkväll..
nu va det för länge sen...
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0