Bodystep..

 
Ikväll va det dags för nytt pass bodystep efter 8 veckorns uppehåll..
Jag förväntade mig att konditionen skulle vara i botten..
Men detta passet va "snällt" o jag fick aldrig riktigt upp flåset jag önskade..
Där med måste jag ta i mer på hoppen...
Jag är tacksam för att det är mindre upphopp på låda, men besviken över speedstepen o partystepen..
inte alls det ös det varit innan...
Som vanligt lyckades Les mills att få till en grym styrklåt där benen slaktades, o axel o mage i slutet va helt ok..
Men som sagt, tar jag i mer på studsadet så hoppas jag få mer flås o det är ju meningen att svetten ska rinna..:)
Tiden gick otroligt snabbt, för när jag kollade på kl första gången hade passet hållt på i hela 40 minuter..
Det märkts att huvudet får jobba så fötterna hänger med i svängarna..:)
Men veckan är itne slut än, combat o pump är bokade...
:P
 
Ikväll har jag lovar mig själv att lägga mig tidigt..
Blivit lite för sena kvällar/nätter de senaste dagarna..
Men vad gör det när man har lediga dagar o kan ta igen det då:)
 
Snart är syrran back on track oxå på träningsfronten..
O det ser jag fram emot:)
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0