Inte min dag.

Inte min dag alls.. Vaknade på fel sida o stubinen va enormt kort hela arbetsdagen.. Mitt huvud o jag sammarbetade väldigt dåligt så jag kan säga att jag verkligen hade behövt ett combatpass ikväll.. Usch.. Missade oxå syrrans första pass, vilket kändes bittert!! Och socker är skit, vilket jag visste innan jag tuggade helvetet!! Är som en tickande bomb o vill bara skrika rakt ut!!! jag har fortfarande en hel del att jobba på vad det gäller tankarna, träningen sköter jag enormt bra vilket jag är glad för... Men socker får mig att se svart, totalt svart!! Jag är bitter o ska lägga mig för att ta en tidig arbetsdag o sen göra ett pass pump/atletisk step.. Helgen kommer bli kanon o jag ser fram emot ledighet o planerna!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0