Kärlek...

Många tycker att träning kallas för hat-kärlek, o ja, pumpen är nog det för mig... Men Combat är ren sann o sprudlande kärlek, rakt igenom! O jag måste erkänna att jag idag såg söta små lår, en inte allt för liten rumpa o mycket fin överkropp.. Sen finns den lilla puuuuutmagen som är det sista som lämnar mig tydligen.. Men att känna detta o ha energi från tårna o sparka så jag nästan inte får luft är sådan jävla egoboost.. Fy fan va jag är bra ibland:) 
 Här kommer även receptet på muffins/kladdkaka på svarta bönisar.
Mixa havregynen till mjöl o lägg i en skål, blanda där i alla torra ingredienser. Skölj bönorna ordentligt innan du slänger i dom i en mixer tillsammans med kärnfria dadlar. Mixa ordentligt. Blanda i kokosolja, sirapen (jag tog honung) o alla äggen till en smet.. vänd sedan ner bönsmeten i havremjölet o gegga runt, avsluta med att röra i mjölken:) jag fick ut nio muffinsformar, men tror att denna är lagom till en springform i vanlig storlek. 150 grader i ugnen ungefär 15 minuter.. whala, en muffins man kan böna o be för att få smaka.. Haha där gick jag till det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0