Ledig igen..

Timmarna på jobbet sprang snabbt förbi o gaash va kunder det kom.. Ovanligt med sådant tryck.. Efter maten bestämde jag mig för att gå en promenad eftersom solen visade sig efter en jävlans massa skurar.. Blev illharjen som är så himla fint..
Eftersom en bekant till mig sprang loppet här i stan igår helt otränad, rökare o inget större träningsintresse o klarade 5km utan att stanna på 28,?? Minuter så tänkte jag att jag borde testa o springa lite.. När ingen ser så klart för en lunkande flodhäst är inget man vill visa direkt.. Jag säger bara fyyy fan.. Hur i hela friden lyckas han springa?? Jag sprang någon minut, gick o flåsade en stund o sprang lite till.. Svetten rann snabbt iaf:D  det ska nog tränas lite till på det där innan jag ger mig på nått stadslopp:P ha en trevlig helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0