Lite bitter då ja...

Igår kom det in en kund som medelade att han skulle komma tillbaka idag för att hämta en pall pellets..
Vilket betyder att det åter igen blir jag som får ta komandot över trycken..
I måndags lastade jag ju av från lastbil, o nu är det lasta på en pall på liten kärra..
Asså jag tycker det är bra att träna, men jag tycker inte om att jag ska få ansvara för att det går bra..
Hade gärna haft någon utanför trucken som tittade o hjälpte mig..
Men näää...
Jag o sommarjobbaren ska ta hand om denna dagen så bara att gilla läget..
 
Ska göra allt jag kan för att få kunden att vilja ha dom styckvis på kärran..
Lyfter gärna 52 säckar för att slippa, men sådan tur ska man väl aldrig ha..:/
 
I jmåndags blev jag bitter på mig själv o vågen..
Så jag valde att köra mina mellanmål o renare middagar igen för att komma tillbaka på rätt spår igen...
på 5 dagar har jag redan gått ner 3 kg:D
Antar det va vätska jag lagt på mig, men ändå:D
Helt sjukt...
Snacka om jojjobantare-delux...
 
Nä..
Kaffe på ballen innan jag kör mot 4,5 timmas jobbdag...
Kommer gå sjukt snabbt då jag har en massa ToDo idag..
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: A

Ha ha har för mig att du kallade någon annan för A på din blogg. Ska börja signera strutsen tror jag. Med andra ord en struts du och en pelletshög. ;)

Svar: Haha... Ja blanda inte ihop alla A'n här nu!! Har fortfarande inte sett röken av någon struts i fönstret..:D ska nog tacka gudarna för det.. Hehe!! Hack hack:)
Pila

2014-08-16 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0